جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
۱۴۰۰ سالی خوش‌یمن برای گل‌گهر
02 مرداد 1400 - 10:35
شناسه : 15399
معاون بهره‌برداری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: بخش معدنکاری به لحاظ آماری در مقایسه با مدت مشابه سال 1399 رشد ۹ درصدی داشته و پیش‌بینی می‌شود با ورود ماشین‌آلات جدید شاهد رشد بیشتری در این بخش خواهیم بود. در این راستا در تولید کنسانتره ۲۱ درصد و در تولید گندله سنگ‌آهن نیز ۵ درصد رشد حاصل شده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی پورمعصومی معاون بهره‌برداری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اظهار داشت: مجموع ماحصل تلاش و برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری تا بدین جای کار ثبت ۲۸ رکورد در بخش معدنکاری، تولید کنسانتره سنگ‌آهن، تولید گندله سنگ‌آهن و کیفیت محصولات با تکیه برتوان و دانش فنی نیروهای داخلی مجموعه رقم خورده است. همچنین شاخص کیفی محصولات تولید شده در خطوط تولیدی همگی در مقایسه با میانگین کیفی سال ۱۳۹۹ از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده‌اند که نشان از توجه ویژه به تولید با حفظ کیفیت محصول تولید شده دارد.

وی افزود: همچنین در راستای حفاظت از محیط‌زیست؛ نیز پروژه تعميرات و اصلاحات اساسی ESPهای کارخانه مگنتیت بعد از ۲۵ سال توسط متخصصان داخلی شرکت در دستور کار قرار گرفت که نتیجه آن كاهش چشمگیر غبار و افزایش تولید بوده است.

معاون بهره‌برداری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، گفت: در بخش آماده بکاری تجهیزات بیشترین راندمان کارخانه‌ها را با انجام تخصصی تعمیرات داشته‌ایم، به طوری که با تکیه بر تخصص و دانش فنی نیروهای داخل مجموعه توانستیم تعمیرات برنامه‌ای کارخانجات گندله‌سازی را از ۱۲ماه به ۲۴ ماه ارتقا دهیم که خود در صنعت فولاد کشور یک رکورد محسوب می‌شود.

پورمعصومی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه همکاران شاغل در معاونت بهره‌برداری تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا مجموعه بزرگ گل‌گهر با همدلی خوبی که وجود دارد به تمام اهداف عالیه تولید کمی و کیفی خود در این سال دست یابد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.