چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۱۷ واحد صنعتی در آذربایجان شرقی راه‌اندازی شد
03 خرداد 1400 - 15:35
شناسه : 12744
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به رشد 240 درصدی در زمینه ایجاد واحدهای صنعتی جدید در استان نسبت به مدت مشابه سال 1399، از راه‌اندازی 17 واحد صنعتی جدید با سرمایه‌گذاری 290 میلیارد و 95 میلیون تومان و اشتغال 386 نفردر فروردین ماه سال جاری خبر داد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حبیب امین‌زاده رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده بر اساس اهداف محوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، اظهار داشت: ساخت مواد و محصولات شیمیائی، محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها و ابزار پزشکی دقیق ساعت از بیشترین واحدهای راه‌اندازی شده بوده است.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه امسال، ۱۵ طرح توسعه‌ای واحدهای تولیدی با سرمایه‌گذاری ۱۵۹ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۲۵۸ نفر را فراهم نموده است، افزود: ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات، محصولات از لاستیک، پلاستیک و محصولات فلزی فابریکی، از جمله موارد طرح‌های توسعه‌ای در واحدهای تولیدی استان بوده‌اند.

رشد ۵ برابری صدور پروانه اکتشاف معدن در آذربایجان شرقی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن تاکید بر اهمیت زنجیره تامین و ارزش در صنایع معدنی و همچنین توسعه معادن استان، گفت: آذربایجان شرقی در زمینه صدور پروانه اکتشاف معدن طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ رشد پنج برابری داشته است.

امین‌زاده در پایان با اشاره به صدور ۱۸ فقره مجوز برداشت شن و ماسه و خاک رس از طریق ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها طی یک ماهه نخست سال جاری، خاطرنشان کرد: بیشترین مجوز برداشت صادره مربوط به شهرستان شبستر است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.