جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
۱۹ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در چادرملو
31 فروردین 1400 - 17:46
شناسه : 10845
مدیر امور بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خبر داد؛ مدیر امور بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: چادرملو با ساخت قطعات مورد نیاز در داخل شرکت، تنها در سال 1399 موفق به صرفه‌جویی ارزی بیش از 19 میلیون یورو شده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین اطمینان مدیر امور بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته برای سال جاری با فرض عدم افزایش قابل توجه ارزش برابری ارز در این بازه زمانی، میزان صرفه‌جویی ارزی ناشی از داخلی‌سازی اقلام مورد نیاز شرکت، بالغ بر ۲۲ میلیون یورو پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با تشکیل دپارتمان بومی‌سازی در زیرمجموعه مدیریت بازرگانی در نیمه دوم سال ۱۳۹۹، یکپارچه‌سازی و مدیریت تامین اقلام مورد نیاز واحدهای تولیدی در بخش مجتمع معدنی و صنعتی به صورت متمرکز در دستور کار این دپارتمان قرار دارد.

مدیر امور بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، انحصار‌زدایی و مهندسی ارزش را از جمله اقدامات دپارتمان بومی‌سازی چادرملو عنوان کرد و گفت: هدف ما تامین ارزان‌تر اقلام با حفظ کیفیت مورد نظر و نیز افزایش کیفیت اقلام مورد نیاز به منظور افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولید است.

اطمینان در پایان با اشاره به عملکرد دپارتمان بومی‌سازی شرکت در سال گذشته، خاطرنشان کرد: طی سال ۱۳۹۹، در مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو ۶۴۳ قطعه و در مجتمع صنعتی یک هزار و ۴۴۶ قطعه  بومی‌سازی شده است که نسبت به سال ۱۳۹۸، رشد ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.

شایان ذکر است که تاکنون بیش از ۳۰ هزار قطعه در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو داخلی‌سازی شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.