جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
۲ میلیون انواع کالا در بورس دادوستد شد
07 اسفند 1400 - 17:03
شناسه : 25106
در هفته منتهی به 5 اسفندماه دو میلیون و 324 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 199 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۹۸۰ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۳۷ هزار و ۵۵ میلیارد ریال معامله شد. در این تالار یک میلیون و ۱۱۵ هزار تن سیمان، ۴۹۴ هزار و ۵۹۷ تن فولاد، ۲۸۳ هزار تن سنگ‌آهن، ۷۲ هزار تن آهن‌اسفنجی، ۱۰ هزار و ۸۰ تن مس، ۱۰ هزار و ۲۲۵ تن آلومینیوم، ۴۶۵ تن شمش روی، ۲۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۶ کیلوگرم شمش طلا دادوستد شد.

شایان ذکر است که در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشیمی ۳۲۸ هزار و ۷۲۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۸ هزار میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار۱۱۷ هزار و ۳۰ تن قیر، ۸۵ هزار و ۹۷۴ تن مواد پلیمری، ۴۹ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۹ هزار و ۶۶۲ تن مواد شیمیایی، ۲۷ هزار تن لوب کات، ۱۰ هزار و ۹۴۰ تن گوگرد، ۲ هزار و ۴۹۷ تن روغن پایه و ۱۲۰ تن آرگون معامله شد. همچنین ۱۵ هزار و ۷۶۷ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.