سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا ظرفیت تولید سالانه هیرد
10 شهریور 1400 - 14:39
شناسه : 16977
صبح روز چهارشنبه 10 شهریور ماه 1400 مجید پورعیسی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی به همراه عباس جرجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نماینده سازمان بازرسی استان از معدن و طرح فراوری معدن طلای هیرد بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ایمپاسکو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجید پورعیسی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی در بازدید از معدن طلای هیرد، اظهار داشت: تلاش داریم تا زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های معدنی در این منطقه را ایجاد کنیم. تا بتوانیم با وجود ذخایر طلای استان ضمن محرومیت‌زدایی از منطقه، جایگاه اقتصادی مناسبی در کشور برای استان فراهم سازیم.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان استان و کشور به این سرمایه‌گذاری‌ها اعتقاد دارند، افزود: در این راستا باید برای تسریع در اجرای زیرساخت‌ها بکوشم تا بازدهی و خروجی ناشی از آن بتواند در مدت زمان کوتاهی عاید مردم و کشور شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی عملکرد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه این شرکت با وجود همه مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانست کارگاه‌ها را تجهیز کند. لذا امیدواریم این سرمایه‌گذاری‌ها هرچه سریع‌تر به ثمر برسد.

علیرضا جلالیان مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در خراسان جنوبی خواستار مساعدت استان در جهت رفع مشکلات زیرساختی معادن استان شد.

پیشرفت فزیکی ۹۰ درصدی تولید شمش هیرد

امیرهوشنگ متولی مدیر طرح فراوری طلای هیرد در پایان با رائه گزارشی از روند اجرایی این پروژه، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی کارخانه فراوری طلای هیرد با ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ آغاز و تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.