سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
۲۱ هزار فرصت شغلی در صنایع سمنان
18 فروردین 1400 - 10:34
شناسه : 9942
رییس سازمان صمت استان سمنان خبر داد؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تلاش‌ها و رویکردهای توسعه‌ای دولت تدبیر و امید از زمان روی کارآمدن تاکنون موجب ایجاد ۲۱ هزار و ۲۷۴ فرصت شغلی در بخش صنعت و معدن این استان شده است.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی تشنه‌دل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دستاوردهای هشت ساله دولت تدبیر و امید در بخش صنعت و معدن استان سمنان، اظهار داشت: از شهریور ماه سال ۱۳۹۲ تاکنون با آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید، حدود ۶۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان انجام شده است.

وی افزود: شمار صدور پروانه‌های بهره‌برداری حوزه صنعت، همان سرمایه‌گذاری‌های تحقق یافته است. در مجموع صدور پروانه‌ بهره‌برداری در استان طی این سال‌ها، رشد مناسبی داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تاکنون یک هزار و ۵۲۱ پروانه بهره‌برداری در استان سمنان صادر شده است.

تشنه‎‌دل بیان کرد: صنایع در زمینه‌های مختلف مانند موادغذایی، نساجی، فولاد، لوازم خانگی، شیمیایی و صنعت خودروسازی در استان سمنان فعال هستند که بخشی از این صنایع در دولت تدبیر و امید راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: استان سمنان با توجه به صنایعی که در خود جای داده است، یکی از قطب‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مهم‌ترین اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، جلوگیری از ایجاد مشکلات برای واحدهای تولیدی و افزایش ظرفیت تولید واحدها است.

تشنه‎‌دل در پایان خاطرنشان کرد: جهش تولید، تکمیل زنجیره ارزش، کاهش واردات، افزایش صادرات، ارتقای فناوری تولید و توسعه مناطق کمتربرخوردار، از مهم‌ترین دستاوردها و پیامدهای بهره‌برداری از واحدهای صنعتی در استان سمنان است.

بر اساس آمارهای گزارش شده صنعت و معدن، ۳۴ درصد از اشتغال استان سمنان و ۲۲ درصد از تولید ناخالص این استان را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.