چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۲۶۱ پروانه بهره‌برداری صنعتی در خراسان صادر شد
07 مهر 1400 - 14:35
شناسه : 18448
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری، در استان خراسان رضوی، 261 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری 21 هزار و 214 میلیارد ریال صادر شده است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جواد خزاعی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، اظهارداشت: این تعداد پروانه بهره‌برداری با اشتغال چهار هزار و ۱۴۶ نفر در استان صادر شده و از لحاظ تعداد یک درصد نسبت به مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: در بین پروانه‌های صادره طی مدت مذکور در استان، از حیث سرمایه‌گذاری، بخش ساخت مواد و محصولات شیمیائی با اختصاص چهار هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال (۱۹٫۳ درصد از کل سرمایه‌گذاری) و از حیث اشتغال نیز بخش ساخت مواد و محصولات شیمیائی با اشتغال یک هزار و ۳۸ نفر (۲۵ درصد از اشتغال استان)، بیشترین سهم را در بین صنایع به خود اختصاص داد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در پایان با بیان اینکه پروانه بهره‌برداری صنعتی، زمانی صادر می‌شود که یک پروژه صنعتی، فعالیت تولیدی خود را آغاز می‌نماید، خاطرنشان کرد: استان از لحاظ وضع موجود پروانه‌های بهره‌برداری تا شهریور ماه ۱۴۰۰ از نظر تعداد و اشتغال در جایگاه سوم کشور قرار دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.