سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
۳ طرح مهم در مجتمع گندله سازی بهاباد بهره‌برداری شد
21 بهمن 1399 - 15:20
شناسه : 6812
مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان؛ مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان گفت: در راستای ساخت مجتمع عظیم گندله‌سازی بهاباد و به همت شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان‌، 3 طرح مهم گاز، برق و راه این طرح تکمیل و بهره‌برداری شد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اسدالله فرشاد با اعلام ساخت مجتمع عظیم گندله‌سازی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش متخصصان این شرکت انتقال برق ۲ مداره فشار قوی (۱۳۲کیلو ولت) از پست نخلستان بافق تا گندله‌سازی بهاباد به طول ۵۶ کیلومتر به سرانجام رسید.

وی افزود: تکمیل خط انتقال گاز طبیعی از CGS بهاباد تا گندله‌سازی به طول ۳۷ کیلومتر و تکمیل پست TBS در سایت عظیم گندله‌سازی بهاباد آماده بهره‌برداری شده است.

فرشاد در پایان خاطرنشان کرد: ساخت جاده دسترسی به مجتمع گندله‌سازی بهاباد به طول ۳ هزار مترمربع و عرض ۲۲ متر همزمان با دهه مبارک فجر تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

در این‌ مراسم که‌ با حضور مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان، محمدمهدی خانی‌زاد فرماندار بهاباد، جمعی از مدیران این طرح و برخی از مدیران شهرستان بهاباد برگزار شد، علاوه بر افتخار طرح‌های‌ موجود آخرین پیشرفت‌های این طرح مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.