سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
۳۵ هزار میلیارد ریال به تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اختصاص یافت
10 بهمن 1400 - 13:52
شناسه : 23865
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال جهت تامین زیرساخت‌های موردنیاز، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس شتاب بیشتری خواهد گرفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج‌فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در خصوص اختصاص دادن اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال جهت تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اظهار داشت: این اعتبار جهت تامین زیرساخت‌های دو هزار و۵۰۰ هکتار سایت توسعه منطقه ویژه طی بازه زمانی چهار الی پنج ساله اختصاص یافت.

وی افزود: با همکاری و موافقت روسای سابق و فعلی ایمیدرو با تزریق این اعتبار، رونقی جدی در مسیر جذب سرمایه‌ها ایجاد می‌شود. علاوه بر این جزییات اجرای طرح تامین زیرساخت‌های سایت توسعه و برنامه زمان‌بندی، پیش‌بینی و به ایمیدرو ارائه شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در پایان با اشاره به اخذ مصوبه کمیته سرمایه‌گذاری، مصوبه مدیریت‌ها و معاونت‌های تخصصی، ابراز امیدواری کرد این اقدام به سرعت اجرایی شود.

گفتنی است، توسعه زیرساخت‌های این ناحیه، شامل آب، برق و روشنایی، گاز، خطوط ارتباطی، جمع‌آوری آب‌های سطحی و پست برق و… به طور کلی تمامی نیازهای بخش خصوصی برای ورود عملی و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه را تامین می‌سازد. لذا از چهار هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، فضایی بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ هکتار سایت توسعه، دارای توپوگرافی بسیار خشنی است که مدت‌هاست از لحاظ فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و یوتیلیتی در دستور کار ایمیدرو و منطقه ویژه قرار گرفته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.