سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
۴۰۰ میلیارد تومان حقوق دولتی معادن در زنجان وصول شد
09 فروردین 1401 - 15:42
شناسه : 26007
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال گذشته، شاهد رشد 250 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در استان بودیم.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با اشاره به مهمترین اقدامات صورت گرفته در بخش معدن طی سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: با وصول بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان حقوق دولتی در سال گذشته، میزان حقوق دولتی دریافت شده از معادن استان نسبت به سال ۱۳۹۹ از رشد ۲۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی از جمله سایر اقدامات صورت گرفته در این بخش را فعال‌سازی معادن غیرفعال دانست و افزود: درسال گذشته شاهد فعال‌سازی ۲۵ معدن غیرفعال و تعیین تکلیف ۲۰ معدن غیرفعال در استان بودیم. همچنین در سال ۱۴۰۰، ۱۵ پروانه بهره‌برداری، ۲۳ گواهی کشف و ۲۱ پروانه اکتشاف معادن صادر و با برگزاری مزایده، ۳۰۳ محدوده معدنی و اکتشافی تعیین تکلیف شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان در پایان دریافت مصوبه موافقت ماده ۲۴ مکرر در خصوص محدوده‌های امیدبخش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران واگذاری تهیه نقشه زمین‌شناسی سهرورد از طریق مناقصه و اجرای به‌سازی معادن منطقه خراسانلو و برگزاری مناقصه جاده پری- میانج را از دیگر اقدامات قابل توجه در بخش معدن استان در سال گذشته دانست.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.