سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
۶۴ هزار شغل در بخش صنعت اصفهان ایجاد شده است
26 اردیبهشت 1400 - 16:10
شناسه : 12229
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: برای ۶۴ هزار و ۴۴۲ نفر در بخش صنعت و معدن این استان طی بازه زمانی هشت ساله، ایجاد اشتغال شده است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایرج موفق رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به صدور سه هزار و ۸۳۶ پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۹۲ هزار میلیارد ریال در بخش صنعت استان اصفهان طی هشت سال گذشته، اظهار داشت: اصفهان از حیث تعداد پروانه بهره‌برداری صنعتی صادر شده رتبه اول، از لحاظ اشتغال صنعتی رتبه دوم و از نظر سرمایه‌گذاری در این بخش، رتبه ششم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: هفت هزار و ۹۳۰ فقره جواز تاسیس به همراه اشتغال برای ۱۸۷ هزار و ۷۲۹ نفر با سرمایه‌گذاری ۶۷۲ هزار میلیارد ریالی صادر شده است. همچنین در این مدت ۸۶۲ مجوز طرح توسعه صنعتی با پیش‌بینی اشتغال ۲۶ هزار و ۵۰۴ نفر و سرمایه‌گذاری یکصد هزار میلیارد ریالی در این استان به مرحله صدور رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش معدن استان اصفهان، گفت: در این مدت، ۳۳۲ فقره پروانه اکتشاف و تعداد ۲۳۱ فقره گواهی کشف در بخش معدن صادر شده است.

موفق در پایان با بیان اینکه ۶ هزار و ۹۲۱ میلیارد ریال در بخش معدن اصفهان از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون سرمایه‌گذاری شد، خاطرنشان کرد: با صدور ۶۴۶ فقره پروانه بهره‌برداری معدن در این مدت، برای حدود پنج هزار و ۷۲۶ نفر در این استان شغل فراهم شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.