سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
۶۸۶ هزار تن انواع کالا در بورس کالا معامله شد
11 اردیبهشت 1400 - 12:13
شناسه : 11522
در هفته منتهی به 10 اردیبهشت ماه 686 هزار و 963 تن انواع کالا به ارزش بیش از 93 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در تالار محصولات صنعتی و معدنی 320 هزار و 769 تن انواع کالا به ارزش 49 هزار و 189 میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۶۱ هزار و ۲۴۵ تن فولاد، سه هزار و ۴۶۰ تن مس، پنج هزار و ۳۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۴ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵۲۰ تن روی و ۱۵۰ تن سرب معامله شده است. در این راستا تالار حراج باز بورس کالای ایران نیز میزبان دادوستد ۵۰ هزار تن سنگ‌آهن دانه‌بندی بود.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور، دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی، ۳۶۲ هزار و ۹۳۱ تن انواع کالا به ارزش ۴۳ هزار و ۳۳۸ میلیارد ریال به فروش رسید.

در اين تالار ۹۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴۲ هزار و ۹۴۰ تن قیر، ۵۸ هزار و ۶۳۶ تن مواد پليمری، ۳۸ هزار و ۷۶۴ تن مواد شيميايی، ۲۶ هزار تن لوب کات، سه هزار و ۶۲۰ تن روغن پایه، ۱۱۰ تن آرگون و یک هزار تن گوگرد معامله شد. همچنین سه هزار و ۲۶۳ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.