دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
۸ واحد صنعتی راکد زنجان به چرخه تولید بازگشت
26 مهر 1400 - 11:22
شناسه : 19246
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در نیمه نخست سال‌جاری ۸ واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید استان بازگشتند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، اظهار داشت: در نیمه نخست سال‌جاری ۸ واحد صنعتی راکد و نیمه‌تعطیل به چرخه تولید استان بازگشتند که با راه‌اندازی مجدد این واحدهای صنعتی در استان، زمینه اشتغال ۱۱۴ نفر فراهم شده است و امیدواریم با افزایش سرمایه‌گذاری، میزان اشتغال نیز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری صورت گرفته در واحدهای احیا شده براساس پروانه بهره‌برداری صادره بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال است، افزود: واحد تولید ریخته‌گری چدن و انواع سولفات روی، مس، آهن و…. از جمله واحدهای احیا شده در این مدت است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: واحدهای بازیافت ضایعات و خرده‌های فلزی، آلیاژ فلزات غیرآهنی، ریخته‌گری مس، انواع لوله و اتصالات پلی‌اتیلنی و…..از دیگر واحدهایی هستند که با پیگیری‌های صورت گرفته مجدد به چرخه تولید بازگشته‌اند.

فغفوری بیان کرد: در نیمه نخست امسال ۷۴ واحد صنعتی در استان زنجان راه‌اندازی شده است که زمینه اشتغال‌زایی دو هزار و ۳۹۵ نفر را فراهم کرد. در همین راستا سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای راه‌اندازی این واحدها بالغ بر ۲۹ هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری صورت گرفته در نیمه اول سال از رشد ۲۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده و سرمایه‌گذاری صنعتی استان در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۹ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال بوده است. علاوه بر این ساخت مواد و محصولات شیمیایی، محصولات کانی غیرفلزی، فلزات اساسی و…. بیشترین گروه کالایی واحدهای صنعتی راه‌اندازی شده در این مدت بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.