چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۸۱ پهنه اکتشافی در اختیار ایمیدرو است
21 بهمن 1400 - 9:16
شناسه : 24448
رییس هیات عامل ایمیدرو؛ رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: انجام فعالیت‌های اکتشافی مجموعه ایمیدرو منجر به افزوده شدن 13 میلیارد دلار به ذخایر معدنی کشور شده است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌اله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو، اظهار داشت: ارزش ذخایر کشف شده حاصل فعالیت‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت‌های تابعه از سال ۱۳۹۲ تاکنون بیش از ۱۳ میلیارد دلار است. این مواد معدنی شامل سنگ‌آهن، زغال‌سنگ، مس، طلا، آنتیموان، باریت و بوکسیت بود.

وی با اشاره به اینکه مجموع حفاری‌های انجام شده به یک میلیون و ۴۵۰ هزار متر رسیده است، افزود: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده نیز (معادل روز) به یک هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان رسید.

رییس هیات عامل ایمیدرو در پایان خاطرنشان کرد: کل پهنه‌های اکتشافی در اختیار سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت‌های تابعه، شامل ۸۱ پهنه در مساحت ۴۸۱ هزار کیلومترمربع بوده که در حال حاضر فعالیت‌های فوق به ۹۱ هزار کیلومترمربع رسیده است. این امر شامل کل مساحت پهنه‌های جاری، زیرپهنه‌ها، محدوده‌های درخواستی، پروانه‌های اکتشافی و گواهی کشف ایمیدرو و شرکت‌های تابعه است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.