پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
۸۶۰۰ قطعه شرکت آلومینا بومی‌سازی شد
02 شهریور 1400 - 10:41
شناسه : 16584
مدیرعامل شرکت آلومینای ایران مطرح کرد؛ مدیرعامل شرکت آلومینای ایران گفت: طی سال‌های 1395 تا 1399، بیش از هشت هزار و 600 قطعه در این مجتمع بومی‌سازی شده است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، تورج زارع مدیرعامل شرکت آلومینای ایران، اظهار داشت: مجتمع آلومینای ایران طی سال‌های گذشته با ایجاد دپارتمان ساخت و خود کفایی طی سال ۱۳۸۶، برنامه ایجاد دانش فنی، افزایش تولید آلومینا، بومی‌سازی و ساخت قطعات و تجهیزات را دنبال کرد. علاوه بر این شرکت آلومینا نسبت به ایجاد و تکمیل بانک اطلاعاتی سازندگان تجهیزات و قطعات، تولیدکنندگان مواد اولیه، فروشندگان، پیمانکاران، مشاوران و متخصصان معادن و صنایع فولادسازی و فناوری‌های مربوطه اقدام لازم را انجام داده است.

وی افزود: این شرکت طی سال‌های گذشته، با همکاری بیش از ۵۰ شرکت خصوصی، گام‌های ارزنده‌ای در حوزه بومی‌سازی همچون بومی‌سازی قطعات پمپ هملمن و گهو و نیز استفاده از پارچه فیلتر ایرانی برای تهیه فیلتر انجام داده است.

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران در پایان خاطرنشان کرد: شرکت آلومینا دارای تکنولوژی یونیک در ایران بوده و در توسعه تکنولوژی مربوطه به تنهایی قدم برداشته است. این مجتمع ۶۱۳ قطعه در سال ۱۳۹۵، حدود ۱۱۴۰ قطعه در سال ۱۳۹۶، حدود ۱۶۲۸ قطعه طی سال ۱۳۹۷، حدود دو هزار و ۲۸۶ قطعه سال ۱۳۹۸ و حدود دو هزار و ۹۵۶ قطعه در سال ۱۳۹۹ بومی‌سازی کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.