چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
۸۹ هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالا معامله شد
23 اسفند 1399 - 13:21
شناسه : 8936
در هفته منتهی به 22 اسفند ماه، 906 هزار و 873 تن انواع کالا به ارزش بیش از 89 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۵۵۱ هزار و ۳۷۵ تن انواع کالا به ارزش ۴۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

در این تالار، ۲۳۱ هزار و ۳۹۸ تن فولاد، یک هزار و ۳۸۰ تن مس، دو هزار و ۳۱۰ تن آلومینیوم، ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۷ تن کنسانتره فلزات گران‌بها، ۱۶۰ تن روی، ۳۱۵ هزار تن سنگ‌آهن، ۴۰۰ تن کک و یک کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خريداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی، ۳۵۱ هزار و ۴۱۸ تن انواع کالا به ارزش ۴۴ هزار و ۵۳۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در اين تالار، ۸۹ هزار و ۲۷۰ تن وکیوم باتوم، ۱۱۷ هزار و ۲۱ تن قیر، ۶۴ هزار و ۶۷۴ تن مواد پليمری، ۳۲ هزار و ۷۴ تن مواد شيميايی، ۴۵ هزار تن لوب کات، ۲ هزار و ۶۱۲ تن روغن پایه، ۳۰ تن آرگون، ۱۸۰ تن عایق رطوبتی  و یک هزار و ۸۰۰ تن گوگرد معامله شد. همچنین چهار هزار و ۳۴ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.