سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
۹۹ سالی پربرکت برای چادرملو
15 تیر 1400 - 12:49
شناسه : 14782
مجمع سالیانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو روز شنبه 12 تیر ماه با حضور برخی از سهامداران شرکت در سالن تلاش برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، اظهار داشت: سال گذشته برای شرکت سالی پربار و خوبی بوده است که منجر به رشد ۲۲ درصدی تولید کنسانتره سنگ‌آهن، ۸ درصد گندله سنگ‌آهن، ۱۰.۵ درصد آهن‌اسفنجی و ۸.۲ درصد شمش فولادی شد.

وی افزود: این شرکت توانست در سال گذشته با کسب رکورد تولید یک میلیون و ۶۰۲ هزار و ۸۴۳ تن ‌ آهن‌اسفنجی، رتبه ششم کشور را در این حوزه به خود اختصاص داد و در مقایسه با سال ۱۳۹۸ شاهد رشد یک درصدی بود.  علاوه بر این طی سال گذشته در زمینه کنسانتره خشک با ثبت رکورد، رشد ۱۹ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۸ داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، گفت: در زمینه تولید کنسانتره سنگ‌آهن و گندله سنگ‌آهن دو پروژه عظیم در دست اقدام داریم که در این راستا یک واحد چهار میلیون تنی کنسانتره و یک واحد پنج میلیون تنی گندله به مرحله اجرا رسیده است.

گفتنی است، این شرکت توانست طی سال گذشته یک میلیون و ۲۵ هزار تن شمش فولادی تولید کند؛ در واقع بايستي گفت از تمامي برنامه‌ها جلوتر حركت كرده است. همچنین چادرملو طی سال ۹۹ توانست بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشد که در مقایسه با سال ۱۳۹۸ ، ۱۷۰ درصد رشد پیدا کرده است.

تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: فروش چادرملو در سال ۱۳۹۹ با ۱۰ میلیون تن افزایش به ۲۶۰ میلیارد تومان رسید که ۲۱ درصد از فروش صادرات کشور صادرات شمش بوده است. البته این شرکت در حوزه سودآوری رشد بسیار خوبی را شاهد بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.