یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
آغاز همکاری شرکت ملی حفاری با توسعه کاربرد پرتوهای
22 اسفند 1400 - 9:59
شناسه : 25679
در نشستی با حضور تعدادی از معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت ملی حفاری ایران و توسعه کاربرد پرتوهای ایران مدیران عامل هر دو شرکت به‌منظور همکاری‌های فناورانه و حمایت از تحقیقات علمی و پژوهشی تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا گلپایگانی شرکت ملی حفاری ایران، اظهار داشت: این شرکت از شرکت‌های فناورمحور در صنعت نفت است که همه علوم و تجهیزات تخصصی پیشرفته در آن کاربرد دارد، بر همین اساس تعامل و همکاری با مراکز علمی و دانش‌بنیان می‌تواند به توسعه و تعالی صنعت پیچیده و راهبردی حفاری کمک کند.

وی با بیان اینکه مباحث تحقیق، توسعه فناوری و استفاده از دانش و تجهیزات بومی و استفاده از توانمندی شرکت‌های داخلی در سرفصل برنامه‌های این سازمان قرار دارد، افزود: همکاری و هم‌افزایی، استفاده از توانمندی‌های بومی در جهت ارتقای سطح علمی و دانش فنی متخصصان و کارشناسان شرکت می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف و به تحقق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده کمک کند.

توانایی شرکت در پرتودهی به تمامی محصولات است

در همین حال، پژمان شیرمردی مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران، گزارشی از فعالیت‌های ‌شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران‌ ارائه داد و گفت: این شرکت با بهره‌برداری از سامانه‌های پرتودهی و آزمایشگاه‌های کنترل کیفی قادر است طیف وسیعی از محصولات و مواد را پرتودهی کند و با ایجاد مجموعه تخصصی، به ارائه خدمات بپردازد.

وی ادامه داد: بسط و گسترش کاربرد پرتودهی با ایجاد سامانه‌های جدید و مدیریت یکپارچه سامانه‌های موجود، طراحی، ساخت وسایل و تجهیزات مورد نیاز، راه‌اندازی، بهره‌برداری، نظارت و همکاری در فعالیت‌ها و پروژه‌های مرتبط، تأمین مواد اولیه و تجهیزات، مشاوره و آموزش برای بهره‌برداری صحیح، ایمن و استاندارد از سامانه‌های پرتودهی، خدمات‌دهی مطمئن به مشتریان، تحقیق، توسعه و نوآوری از اهم فعالیت‌های این شرکت است.

در این نشست اعلام کردند که این تفاهم‌نامه به‌منظور همکاری متقابل شامل تبادل تجربه‌ها و بهره‌برداری از توانمندی علمی و امکانات بین دو شرکت مبادله شده است. از جمله موارد کاربرد پرتوها در صنعت حفاری در بخش‌های خدمات فنی و ویژه، شامل سیمان‌کاری، دستگاه‌های پمپ تراک، تجهیزات و ابزار نمودارگیری، همچنین لوازم و ابزار در گردش حفاری نظیر ضخامت‌سنج‌ها و… است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.