شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
رکورد روزانه تولید کنسانتره در مجتمع شهرک صبانور شکسته شد
11 دی 1402 - 13:42
شناسه : 36522
در ادامه رکوردشکنی‌های «کنور»؛ روز شنبه 9 دی ماه 1402، پنجمین رکود روزانه تولید کنسانتره سنگ‌آهن در مجتمع شهرک شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور به میزان سه هزار و 320 تن طی دو ماه اخیر شکسته شد.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، روز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ و در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، پنجمین رکود روزانه تولید کنسانتره سنگ‌آهن در مجتمع شهرک شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور به میزان سه هزار و ۳۲۰ تن با متوسط نرخ تولید سه هزار و ۱۷۶ تن طی دو ماه اخیر شکسته شد.

میزان تولید کنسانتره این مجتمع از ابتدای دی ماه ۱۴۰۲ تا پایان این روز، به ۲۸ هزار و ۵۸۴ تن رسید و اختلاف تناژ تولیدی با برنامه هدف‌گذاری شده از ابتدای این ماه، ۶ هزار و ۵۴۱ تن بود.

این در حالی است که «کنور» موفق به تولید سه هزار و ۳۱۸ تن از این محصول با متوسط نرخ تولید سه هزار و ۱۵۸ تن در روز جمعه هشتم دی ماه شده بود. میزان تولید کنسانتره مجتمع شهرک از ابتدای دی ماه امسال تا پایان این روز، به ۲۵ هزار و ۳۶۴ تن رسید و اختلاف تناژ تولیدی با برنامه هدف‌گذاری شده از ابتدای این ماه، پنج هزار و ۶۷۹ تن بود.

لازم به ذکر است شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور پیش از این موفق به ثبت رکورد روزانه تولید کنسانتره سنگ‌آهن در مجتمع شهرک به میزان‌ سه هزار و ۲۹۸ تن، سه هزار و ۳۰۷ تن و سه هزار و ۳۱۱ تن طی دو ماه اخیر شده بود.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور تولید ۷۳ هزار و ۴۷۶ تن کنسانتره سنگ‌آهن در مجتمع شهرک را طی دی ماه ۱۴۰۲ هدف‌گذاری کرده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.