چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
مجمع عمومی عادی فوق‌العاده انجمن شمش سرب ایران برگزار شد
23 آذر 1402 - 9:23
شناسه : 36254
روز دوشنبه 20 آذر ماه 1402، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان و صادرکنندکان شمش سرب ایران با حضور اکثریت اعضا و نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان و صادرکنندکان شمش سرب ایران
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، در ابتدای این مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده، رئیس جلسه ضمن اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده توسط این انجمن، بر لزوم حضور فعال انجمن در محافل و جلسات تخصصی سرب کشور تاکید کرد.

در ادامه حسین جوادی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان و صادرکنندکان شمش سرب ایران گزارشی از فعالیت‌ها و اقداماتی که از بدو شروع فعالیت انجمن تا امروز صورت پذیرفته است را ارائه کرد.

حمید جلالی پور، دبیر این انجمن نیز ضمن سپاس و قدردانی از حمایت‌های بی‌شائبه هیئت مدیره سابق و روحیه بالای همکاری ایشان و آرزوی موفقیت برای اعضای جدید، به عملکرد قابل‌قبول انجمن طی سه سال گذشته و حضور فعال در تصمیم‌گیری‌های دولتی در خصوص صنعت سرب کشور و پیگیری احقاق حقوق فعالان این صنعت اشاره کرد.

در ادامه این مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده، رای‌گیری برای انتخابات هیئت مدیره انجام شد که بر اساس آن حسین جوادی به عنوان رئیس، علی عبدی (نایب رئیس)، علی اکبر رادپرور (خزانه‌دار)، مهدی خدابنده‌لو، اکبر بیرام‌نژاد، مهدی دوستی و عادل جوان‌بخت به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و علی استاجلو و علیرضا ترابیان به عنوان اعضای علی‌البدل به مدت سه سال برای دور دوم هیئت مدیره انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، در پایان از اعضای هیئت مدیره دور اول نیز با اهدای تندیس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.