شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
افزایش ۳ درصدی تولید کنسانتره آهن شرکت‌های بزرگ
07 دی 1402 - 12:25
شناسه : 36475
در هشت ماهه 1402 رخ داد؛ ۱۰ شرکت تولیدکننده کنسانتره سنگ‌آهن از ابتدای فروردین ماه تا پایان آبان ماه، ۳۳ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۴۸۶ تن محصول تولید کردند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۳۲ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۹۱۶ تن بود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، از این میزان شرکت‌های معدنی و صنعتی گل‌گهر هفت میلیون و ۵۲۱ هزار و ۲۰۸ تن، چادرملو هفت میلیون و ۳۹ هزار و ۷۵۲ تن، گهرزمین ۶ میلیون و ۶ هزار و ۵۵۱ تن، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه سه میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۹۸ تن، صنایع معدنی فولاد سنگان دو میلیون و ۵۹۷ هزار و ۱۹ تن، سنگ‌ آهن مرکزی دو میلیون و ۵۲۲ هزار تن، سناباد یک میلیون و ۷۵۹ هزار و ۳۱۸ تن، اپال پارسیان سنگان یک میلیون و ۶۵۰ هزار و ۵۵۳ تن، صبانور ۹۲۳ هزار و ۶۳۹ تن و جلال آباد ۲۷۵ هزار و ۴۸ تن تولید کردند.

تولیدکنندگان بزرگ کنسانتره سنگ‌آهن طی هشت ماهه امسال، ۱۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۶۵۳ تن محصول به شرکت‌ها ارسال کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۰ میلیون و ۲۳ هزار و ۸۷۰ تن)، ۲۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

شرکت‌های تولید سنگ‌آهن از ابتدای فروردین ماه تا پایان آبان ماه، یک میلیون و ۴۷۴ هزار و ۹۵۴ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۹۸۴ تن)، یک درصد کاهش یافت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.