به گزارش اخبارفلزات، امیر صباغ در خصوص عرضه سنگآهن اظهار داشت: تا پیش از این، سنگآهن به صورت مزایدهای عرضه میشد اما ایمیدرو با هماهنگی بورس کالا، روش حراج باز را اجرایی کرد. وی با بیان اینکه در روش جدید، مشتریان قادر به مشاهده قیمتهای ارایه شده یکدیگر هستند، افزود: در نخستین روز عرضه سنگآهن، ذوبآهن اصفهان توانست محموله مورد نظر را در رقابت با ۲ شرکت دیگر (فولاد مبارکه و هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه) خریداری کند.
مدیر دفتر اقتصادی و توسعه سرمایهگذاری در پایان خاطرنشان کرد: با برنامهریزی صورت گرفته، از الگوی حراج باز بیشتر استفاده خواهیم کرد به طوری که علاوه بر سنگ آهن دیگر محصولات نیز با همین روش عرضه شوند.
مدیر دفتر اقتصادی و توسعه سرمایهگذاری ایمیدرو:
مدیر دفتر اقتصادی و توسعه سرمایهگذاری ایمیدرو گفت: عرضه سنگآهن در بورس کالا به صورت حراج باز، با هدف فروش محصولات تولیدی، شفافسازی و رقابت خریداران متناسب با نیاز آنها انجام شده است.
ارسال توسط : یاسمن عباسی منبع : ایمیدرو
ثبت دیدگاه