به گزارش اخبارفلزات، فرشاد مهدیپور معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه اصلی روابط عمومی را روشنگری و رفع ابهامات دانست و اظهار داشت: در دنیایی که سرعت انتشار اطلاعات باعث شده، اخبار واقعی و غیر واقعی همزمان و از مسیرهای مختلف به دست مخاطب برسد، تمیز دادن اخبار صحیح بر عهده روابط عمومی است.
وی افزود: یکی از اولویتهای روابطعمومی ارتقا سواد رسانهای سازمان متبوع، به ویژه مدیران، جریانشناسی و آگهی بخشی به درون و برون سازمان و تاثیرگذاری بر حوزه افکار عمومی از دیگر کارکردهای حوزه روابط عمومی است. البته سرعت انتشار اخبار از چند ساعت به چند لحظه کاهش پیدا کرده و متناسب با آن باید پاسخگویی از سوی روابط عمومیها سرعت بگیرد. لذا پژوهش و افکارسنجی به همراه مطالعات محیطی را در دستور کار روابط عمومی قرار دهید.
گفتنی است، در پایان جشنواره، با انتخاب داوران انجمن متخصصان روابطعمومی کشور، شرکت فولاد خوزستان در حوزههای مستندسازی (کتاب نمایشگاه تخصصی بومیسازی)، بروشور، تبلیغات در نشریه و سرمقاله مقام اول را از آن خود کرد و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به غلامرضا فروغینیا مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان اهدا شد و در بخش کارشناسان برتر روابط عمومی کشور نیز از عارف عبادی و ابراهیم متینسیرت کارشناسان روابط عمومی تقدیر شد.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه