به گزارش اخبارفلزات، مهدی شکریزاده مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان در حاشیه یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، اظهار داشت: شرکت فولاد هرمزگان، همواره برآن بوده است با بهکارگیری رویکردهای بهبود مستمر و استراتژیهای توسعه بازار، در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه محصولات مطابق استانداردهای روز دنیا، اهداف و برنامههای خود را بر پایه تجربه خوشایند مشتریان خود تهیه و تدوین نماید.
وی کسب حداکثری رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از اولویتهای مهم بر شمرد و افزود: واحد فروش در تلاش است تا به روشهای گوناگون از زمان دریافت درخواست از مشتریان تا زمان تحویل و حتی پس از آن حقوق مشتریان را مد نظر قرار دهد و در هر کجای این زنجیره حتیالمقدور به نیازهای آنها توجه کند.
مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان، گفت: در حال حاضر تمامی واحدهای شرکت در کل فرایند فولاد هرمزگان از جمله فروش و بازاریابی، استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان برنامههای تعریف کرده و در حال اجرا دارند که با مشتریان و بازار ارتباط مستقیمی داشته و نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان، دریافت بازخوردها از آنها و نیازهای آتی مشتریان را در راستای سیاستگذاریهای سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها در دستور کار خود قرار داده است.
شکریزاده در پایان خاطرنشان کرد: در شرکت فولاد هرمزگان نظام تولید و فروش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به ایجاد واحدها و ساختارهایی متناسب با نیازهای مشتریان در این زنجیره پرداخته است. در این ارتباط، طی سال جاری بر اساس معیارهای تعالی سازمانی، شاخصها و گردشکارهای عملیاتی مجدد مورد بازنگری قرار گرفت و در زمینه بهبود فرایندهای فروش، معیار سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه واقع شد و با انجام اقدامات اصلاحی مطابق نظرات اخذ شده و سطح انتظارات مشتریان و ارائه بازخوردهای مورد نیاز به آنها، گامهای مهمی در راستای جلب رضایت مشتریان در شرکت برداشته شد.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه