به گزارش اخبارفلزات، سعید عمرانی معاون قضایی دادستانی کشور در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد، اظهار داشت: در این دوره قوه قضاییه با رویکرد برطرف کردن موانع کارآفرینی وارد این حوزه شده است. مشتریمداری و اخلاقمداری در بنگاه اقتصادی رکتن مهمی به شمار میرود، زیرا در صورت نارضایتی مشتری، فعالیت اقتصادی توجیهپذیر نیست. سیاستهای اقتصاد مقاومتی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و از سوی صاحبنظران تعیین شده و اجرایی شدن آن در بستر تلاش و همت مدیران عالی و اجرایی امکانپذیر است. حذف سقف صدور مجوز، برطرف کردن تیکهای مجوز در سامانههای مختلف اقتصادی و صادراتی، کاهش زمان صدور انواع مجوز و پروانه کار از جمله اقداماتی است که مورد تاکید و پیگیری ریاست قوه قضاییه قرار گرفت.
کسب رضایت مشتری در گرو کسب رضایت کارکنان است
محمد حسینی ریاست صندوق توسعه فراوردههای نفتی با اشاره به جابجایی رابطه بین تولیدکننده و مشتری در بازار ایران، گفت: مشتری نباید در جایگاه مطالبهگر باشد و حق آن باید از سوی تولیدکننده داده شود تا روابط بین شرکتها و مشتریان در جایگاه واقعی خود قرار گیرد. کسب رضایت مشتری در گرو کسب رضایت کارکنان است. لذا رویکرد مسئولیت اجتماعی شرکتها (CSR) موجب کسب رضایت مشتریان خواهد شد و این موضوع باید در چشمانداز و راهبرد شرکتها مورد توجه واقع شود.
براساس این گزارش، کسب گواهینامههای ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018 در ارتباط با کسب رضایت و شکایت مشتریان و استقرار کامل و اثربخش سیستم CRM و ایجاد ارتباط موثر و بیوقفه با مشتریان به ویژه در دوران کرونا، اجرای مسئولیتهای اجتماعی، فعالیتهای توسعهای و زیرساختی جهت تامین خواستهها و انتظارات ذینفعان، معیارهای سنجش، ارزیابی و سرآمدی در این اجلاس بود.
گفتنی است، بهمن تجلیزاده معاون فروش و بازاریابی، وحید ظریف مدیر دفتر فناوری تولید فولادسازی، غلامعلی منصوریان مدیر دفتر فناوری تولید احیا، مجید عبیات مدیر صادرات و مهدی چرخاب از واحد تحقیقات فروش و بازاریابی از شرکت فولاد خوزستان در این اجلاس حضور داشتند و در این پایان مراسم با اهدای تندیس و لوح سپاس از امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان تقدیر شد و مجید عبیات مدیر صادرات به نمایندگی از مدیرعامل شرکت این لوح و تندیس را دریافت کرد.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه