به گزارش اخبارفلزات، کریم ثابتی مدیر سیستمها و استراتژی شرکت فولاد اکسین که به نمایندگی از سوی این شرکت در همایش مذکور حضور پیدا کرد، اظهار داشت: ششمین همایش ملی کیفیت با رویکرد تبیین نقش کیفیت فراگیر (TQM) در جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده و فرایند آن از پاییز امسال با ثبتنام و تدوین اظهارنامه جامع شرکت آغاز شد.
وی افزود: مدل ارزیابی شرکتها برگرفته از مدل جامع کیفیت فراگیر (TQM) بوده که در آن عوامل قابل رقابت در راستای بهبود کیفیت را مشخص و ارزیابی نموده است.
مدیر سیستمها و استراتژی شرکت فولاد اکسین، گفت: از جمله شاخصهای ارزیابی شرکتها در ششمین همایش ملی کیفیت فراگیر به شرح زیر است:
- مدیریت و رهبری سازمان
- · منابع و زیرساختها
- مدیریت کیفیت جامع
- طراحی و ارائه محصولات و خدمات
- تمرکز بر مشتری داخلی و خارجی
- مدیریت سرمایههای انسانی
- نیازهای ذینفعان
- تصمیمگیری براساس شاخصها و معیارها
- رویکرد فرایندنگری
- نوآوری
ثابتی در پایان ضمن تبریک روز مهندس به همه تلاشگران صنعت، خصوصا متخصصان فولاد اکسین خوزستان، دریافت تندیس ملی بلورین کیفیت فراگیر(TQM) را به خانواده بزرگ اکسین تبریک گفت.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه