یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
ایجاد ۱۳۰۰ شغل با همت شرکت گل‌گهر
04 دی 1400 - 10:21
شناسه : 22168
مدیرعامل شرکت گل‌گهر گفت: این شرکت طی ۹ ماه گذشته یک هزار و ۳۰۰ شغل در حوزه اقتصاد مقاومتی در سیرجان و بردسیر ایجاد کرده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اظهار داشت: با تلاش و پیگیری مستمر تيم‌هاي کارآفرینی گل‌گهر طی ۹ ماه ابتدایی امسال، یک هزار و ۳۰۰ شغل برای جوانان بیکار و زنان سرپرست خانوار در شهرهای سیرجان و بردسیر از محل تسهیلات اشتغال‌زایی گل‌گهر ایجاد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه سال ۱۴۰۰، پرداخت دو هزار فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در دستور کار شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به عنوان معین اقتصادی منطقه ۷ استان کرمان شامل شهرستان‌های سیرجان و بردسیر قرار دارد. این برنامه در قالب تفاهم‌نامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه رسالت و تفاهم‌نامه جداگانه با بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید در حال پیگیری است و با برنامه‌ریزی انجام شده ایجاد دو هزار فرصت شغلی در سال جاری محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری استانداری، بانک رسالت، بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید تا پایان سال ۱۴۰۱، بیش از ۶ هزار فرصت شغلی در حوزه مشاغل خرد و کارگاه‌های کوچک در منطقه ۷ استان کرمان ایجاد می‌کنیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.