به گزارش اخبارفلزات، در این جلسه مجازی مدیران روابط عمومی در خصوص نحوه ارتقای کیفیت نمایشگاه بومیسازی، پوشش آنلاین و تلویزیونی سومین جشنواره، دعوت از متخصصان و کارشناسان، و بهرهگیری بیشتر از شرکتهای دانش بنیان و توجه به شعار سال در حوزه رفع موانع تولید گفتوگو کردند.
حضور هلدینگهای معدنی و فولادی
مدیران روابط عمومی هلدینگهای معدنی و فولادی نیز در این نشست اعلام کردند که در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به صورت گروهی و با حضور تمامی شرکتهای زیرمجموعه حضور پیدا خواهند کرد. علاوه بر این مدیران بومیسازی و خرید این شرکتها نیز در سومین نمایشگاه بومیسازی مشارکت دارند.
در ادامه این نشست تخصصی، مدیران روابط عمومی به بحث و تبادل نظر بیشتر در رابطه با سایر سرفصلها شامل تمهیدات بهداشتی در فضای نمایشگاه بومیسازی، چکونگی اعلام نیاز هر شرکت در حوزه ساخت داخل، چگونگی بهرهگیری از پتانسیلهای فضای مجازی در نمایشگاه و مذاکرات مجازی در سومین جشنواره پرداختند.
تور تلویزیونی سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد
در این جلسه اعلام شد که هماهنگیها جهت پوشش کامل نمایشگاه به صورت اینترنتی صورت گرفته است و شاهد تور مجازی از سومین نمایشگاه ملی فولاد هستیم. همچنین، سخنرانان از تولیدکنندگان و نهادهای حاکمیتی و وزارتی حضور خواهند داشت و در فضای نمایشگاهی نیز از نیاز شرکتهای بزرگ و دستاوردهای بومیسازی به صورت فیزیکی و مجازی رونمایی میشود.
لازم به توضیح است که در این نشست مدیران روابط عمومی شرکتهای فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، شرکت سهامی ذوبآهن اصفهان، گروه ملی فولاد، گسترش صنایع معدنی کاوه پارس، فولادغرب آسیا، فولاد صنعت بناب، آهن و فولاد ارفع، فولادغدیرنیریز، معدنی و صنعتی گلگهر، معدنی و صنعتی چادرملو، هلدینگ میدکو، فولاد هرمزگان، فولادآلیاژی ایران، جهان فولادسیرجان، صبا فولاد خلیج فارس، فولاداکسین خوزستان حضور داشتند.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه