یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
تلاش شرکت ملی حفاری برای توسعه ظرفیت‌های خود
23 آبان 1400 - 13:52
شناسه : 20487
نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت ملی حفاری ایران ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که باید بالفعل شود تا زمینه توسعه بیش از پیش و رشد و تعالی آن فراهم آید.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجتبی یوسفی نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارکنان ملی حفاری در بیش از چهار دهه گذشته تلاش‌های بسیار ارزشمندی برای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت داشته‌اند، اظهار داشت: شرکت ملی حفاری ایران در عرصه اقتصادی و تولید منابع هیدروکربوری نقش کلیدی دارد.

وی با بیان اینکه کارکنان این شرکت به‌خوبی در شرایط محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه موفق به انجام وظایف حساس خود در پیشبرد اهداف و برنامه‌های صنعت نفت و مسئولیت‌های اجتماعی  شدند، افزود: باید برای تأمین نیازها و افزایش بهره‌وری این شرکت تلاش لازم به عمل آید.

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی شرایط کار در صنعت حفاری را از منظر فنی و تخصصی خاص و پیچیده و از منظر شرایط اقلیمی و محیطی سخت و دشوار دانست و گفت: سرمایه انسانی شاغل در ملی حفاری روال تخصصی را به‌خوبی طی کرده‌اند و هم‌اکنون در این صنعت راهبردی صاحب‌نظر هستند.    

قدردانی مدیرعامل ملی حفاری از نمایندگان مجلس

حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل و رییس هییت‌مدیره شرکت شرکت ملی حفاری ایران در این نشست گزارشی از وضع ناوگان حفاری، خدمات فنی، جایگاه شرکت از نظر منابع انسانی و تجهیزات و نقش آن در فرایند تولید ارائه و برنامه سازمان در زمینه تغییر ساختار، افزایش کارایی، فسادستیزی و عدالت‌محوری در پرداخت را تشریح کرد. 

وی در پایان با قدردانی از توجه نمایندگان مجلس به صنعت نفت و شرکت ملی حفاری ایران خاطرنشان کرد: حمایت کمیسیون انرژی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این شرکت برای تخصیص ردیف بودجه، سرمایه‌گذاری در زمینه نوسازی ناوگان حفاری خشکی و دریایی شرکت به‌منظور تحقق برنامه‌های توسعه‌ای صنعت نفت و طرح‌ها و پروژه‌های حفظ، نگهداشت و افزایش تولید بسیار مهم است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.