یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
تولید لوله‌های صنعت نفت و گاز با امضا تفاهم‌نامه سه جانبه به تحقق پیوست
20 بهمن 1400 - 11:20
شناسه : 24385
در سومین جشنواره ملی و نمایشگاه فولاد ایران تفاهم‌نامه سه جانبه بین شرکت‌های فولاد اکسین خوزستان، لوله‌سازی اهواز و فولادمبارکه اصفهان به منظور بومی‌سازی و تولید ورق‌های APL۵LX۶۵-Ms جهت فراهم کردن لوله‌های مورد نیاز پروژه‌های نفت و گاز از طریق تامین تختال به ارزش ۳۰۰ میلیون یورو امضا شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، تفاهم‌نامه سه جانبه به همت شرکت فولاد اکسین خوزستان و با امضای امین آسیابان مدیرعامل شرکت جهت تولید ورق‌های APL۵LX۶۵-Ms، محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به منظور تامین اسلب مورد نیاز این ورق‌ها و علی خنیفر مدیرعامل لوله‌سازی اهواز جهت تبدیل این ورق‌های فولادی به لوله‌های انتقال نفت و گاز انجام شد. لذا این تفاهم‌نامه با ارزش ۳۰۰ میلیون یورو از جمله تفاهم‌نامه‌های استراتژیک کشور بوده که با دانش متخصصان جوان ایرانی رقم خورده است.

از دیگر تفاهم‌نامه‌های سومین جشنواره ملی فولاد ایران به ساخت پمپ‌های پوسته‌زدا به ارزش ۱.۸ میلیون یورو، ساخت بازوهای کوره قوس الکتریکی به ارزش ۱.۲ میلیون یورو و پروژه تحقیقاتی، طراحی، ساخت و بومی‌سازی قالب مسی ریخته‌گری فولادسازی به ارزش ۱.۲ میلیون یورو می‌توان اشاره نمود.

این تفاهم‌نامه موفقیتی بزرگ برای شرکت‌های صنعتی، در راستای حرکت به سوی اشتغال پایدار، توسعه صنعت و تامین نیاز کشور محسوب می‌شود.

توان فولاد اکسین در مورد تولید این ورق‌ها نقطه عطفی است برای صنعت فولاد کشور، شرکتی که به واسطه سیاست‌های گذشته از مسیر خود خارج شده بود، امروز به عنوان سرآمدترین صنعت فولاد کشور با همکاری فولادمبارکه در تامین مواد اولیه نقش‌آفرینی می‌کند.

گفتنی است، این نمایشگاه با حمایت ایمیدرو و انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از ۱۹ تا ۲۱ بهمن‌ماه و با محوریت نمایشگاه جامع ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و استفاده از فرصت‌های تولید داخل در حال برگزاری است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.