به گزارش اخبارفلزات، هوشمند سفیدی مسئول جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، اظهار داشت: محورهای اصلی مورد ارزیابی در این جشنواره ۱۲ مورد شامل سازماندهی و ساختارسازی مسئولیت اجتماعی بوده است.
لازم به ذکر است که به دلیل همپوشانی دو مبحث روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با یکدیگر، این جشنواره به شکل مشترک برگزار شده است. همچمین در پایان جشنواره «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» نشان عالی مسئولیتهای اجتماعی به شرکت فولاد هرمزگان اهدا و از مدیر روابط عمومی این شرکت تقدیر شد.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه