به گزارش اخبارفلزات، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در این رابطه، اظهار داشت: انتخاب روز ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی، نشان از اهمیت بیمثال این حوزه در توسعه کشور دارد، چراکه بدون بازنمایی زحمات و افتخارات یک مجموعه در سطح جامعه و میان افکار عمومی و ذینفعان مسیر توسعه تداوم نخواهد داشت.
وی افزود: در عصر و زمانی به سر میبریم که با ورود شتابان و بسیار قوی شبکههای اجتماعی و گسترش دایره خبرنگاران در معنای عام و خاص وظیفه روابط عمومی به مراتب دشوارتر شده و بار سنگینتری را به دوش میکشد. اگر در گذشته یک روابط عمومی تنها به اطلاعرسانی از نوع قطرهچکانی بسنده میکرد، همین ممکن بود به سیراب شدن نیازمندان اطلاعات بیانجامد؛ اما درحالحاضر وضعیت بسیار متفاوتتر شده است.
مشاوره مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: امروزه نه تنها روش اطلاعرسانی قطرهچکانی در شرایط بمباران خبری موجود کافی نیست بلکه روابط عمومیها باید هوشمندانهتر و بهروزتر عمل نمایند تا با ترویج امید و انگیزه در میان جامعه، باعث ساختن ایرانی آبادتر و توسعهیافتهتر شوند.
خلیلی بیان کرد: در چنین شرایطی روابط عمومیها باید بیش از پیش در مسیر درست اطلاعرسانی حرکت کنند تا جامعه تشنه آگاهی، با واقعیت و حقیقت سیراب شود. در این راستا و با هدف حضور موثر و پررنگ در فضای اطلاعرسانی و ارتباطی کشور، روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق پایگاه خبری مس پرس، حضور جدی در شبکههای اجتماعی و انتشار نشریه گامهای موثری برداشته است. بنابراین در تلاش است تا با اقدامات جدی دیگر و استفاده از ظرفیتهای چندرسانهای، نقش بینظیر شرکت ملی صنایع مس را بر اقتصاد کشور به عموم جامعه معرفی کند.
وی در پایان این روز را به همه فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشور تبریک گفت و ضمن خداقوت، برای همگی آرزوی موفقیت کرد.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه