هادی نباتینژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه در خصوص دریافت نشان عالی روابط عمومی توسط این مجموعه، اظهار داشت: در مجموعه فولادمبارکه و روابط عمومی همواره تلاش بر این بوده است با مشورت و استفاده از نظرات تمامی متخصصین و مشاورین حوزه رسانه و روابط عمومی و همچنین با استفاده از خلاقیت و ابزارهای نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولادمبارکه یعنی تولید و همافزایی قابل توجه فعلی آن نمایان شود.
وی افزود: هدف از برگزاری این دست از رویدادها و جشنوارهها بررسی عملکرد فضاهای روابط عمومی و رسانههاست. در این میان انجمن روابط عمومی ایران نیز فعالیتهای چند ماه گذشته شرکتهای مختلف را بررسی و در این میان روابط عمومی شرکت فولادمبارکه با فعالیت در رشتههای مختلف مانند ایجاد رسانه، تولید محتواهای رسانهای اعم از محتوای گرافیکی و ارتباط با رسانه ملی، رسانههای دیداری و شنیداری و مکتوب که منجر به ایجاد یک ظرفیت بزرگ و همافزایی شد، مورد توجه انجمن روابط عمومی قرار گرفت و از آن تقدیر به عمل آمد.
فولادمبارکه همیشه در جشنوارههای روابط عمومی پیشتاز بوده است
مدیر روابط عمومی فولادمبارکه، گفت: ابتدا لازم است از انجمن روابط عمومی تشکر و قدردانی کنیم که با بررسی و توجه به این نوع فعالیتها و داوری، زحمات روابط عمومیها را ارزیابی و مورد تشویق قرار میدهد؛ این اقدام منجر به ایجاد انگیزهای میشود که بتوانیم با استفاده از ابزارهای نو و خلاقانه، عملکرد واقعی کل اعضای فعال در سازمان را به تصویر بکشیم. با این حال امیدواریم این اقدام منجر به امید آفرینی و اثربخشی در جامعه جوان ایران شود.
نباتینژاد در پایان خاطرنشان کرد، با توجه به فعالیتهای گستردهای که در رسانه و روابط عمومی این مجموعه داریم، عمدتا به دلیل بهکارگیری ابزارهای نو و دقت نظری که در حوزه رسانه داریم در جشنوارههای مختلف حوزه روابط عمومی در سطح کشور و استان اصفهان، همیشه پیشتاز بودهایم. امسال نیز در جشنوارههای مختلفی که برگزار شد، روابط عمومی فولادمبارکه توانست رتبه اول را کسب کند.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه