یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری غدیر نی‌ریز در عملیات اجرایی ساخت مخزن در شهر قطرویه
11 خرداد 1401 - 18:05
شناسه : 28615
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز گفت: در برابر منافع مجتمع و سهامداران مسئول هستیم و منابع باید در محلی توزیع و تخصیص یابد که با توجه به محرومیت‌های منطقه ضرورت داشته باشد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد غدیر نی‌ریز
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عملیات اجرایی ساخت مخزن یک هزار و ۵۰۰ مترمکعبی ذخیره آب شرب شهر قطرویه با سرمایه‌گذاری مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز آغاز شد.

محسن مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، با اشاره کوتاهی بر اقدامات انجام شده این مجتمع در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، مهم‌ترین شرط ورود فولاد غدیر برای این حوزه را انجام کارهای ماندگار و با پشتوانه کارشناسی عنوان کرد و اظهار داشت: در برابر منافع مجتمع و سهامداران مسئول هستیم و منابع باید در محلی توزیع و تخصیص یابد که با توجه به محرومیت‌های منطقه ضرورت داشته باشد.

فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی‌ریز استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، طی برگزاری این مراسم با اشاره به هزینه کردن منابع فولاد غدیر نی‌ریز در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای مواردی که کارآمدی بیشتری داشته باشد بر پرهیز از درخواست‌های ریز و بی‌فایده تاکید کرد و افزود: اقدامات فولاد غدیر باید منسجم و برنامه‌ریزی شده جهت حل مشکلات مردم قطرویه و شهرستان نی‌ریز صورت پذیرد.

علی جان صادق‌پور مدیرعامل شرکت آبفا فارس نیز، بحران کم‌آبی را مهم‌ترین مشکل استان فارس عنوان کرد و ضمن تقدیر از اقدامات مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در حوزه آب، یادآور شد: این احساس مسئولیت و هم‌گرایی باید قدردانی و ترویج شود.

شایان ذکر است که مقرر شده مخزن یک هزار و ۵۰۰ مترمکعبی ذخیره آب شرب شهر قطرویه با سرمایه‌گذاری مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز برای بهره‌مندی جمعیت سه هزار نفری این شهر ساخته شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.