یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری چشمگیر ایمیدرو در منطقه ویژه خلیج فارس
28 آذر 1400 - 10:07
شناسه : 21967
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از برنامه سرمایه‌گذاری 3500 میلیارد تومانی ایمیدرو به منظور تامین زیرساخت‌های سایت توسعه منطقه ویژه خلیج فارس طی پنج سال خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج‌فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، اظهار داشت: در راستای رسالت اصلی منطقه ویژه خلیج فارس، زیربناهای لازم به منظور جذب سرمایه‌گذاران را با تامین مالی ایمیدرو در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: برآورد اولیه طرح در خصوص ایجاد زیر بناهای احداث معابر، کانال‌های هدایت سیلاب، آبرسانی، برق‌رسانی و گازرسانی در حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شد که در یک دوره زمانی ۵ ساله برنامه‌ریزی شده است و به ثمر خواهد نشست.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، گفت: اکنون برنامه‌ریزی فوق به ایمیدرو ارائه شده است و به دنبال جذب منابع از سال جاری هستیم تا پروژه‌های سایت توسعه در بخش‌های آب، برق، گاز و زیربناهای معابر و کانال‌های سیلاب را اجرایی کنیم.

خلج طهرانی بیان کرد: مهم‌ترین عامل برای ورود سرمایه‌گذار جدید در منطقه، تامین زیرساخت‌ها است. لذا به طور حتم تکمیل زیربناها، تضمین‌کننده سرمایه‌گذاری بوده که خوشبختانه نگاه ایمیدرو و منطقه ویژه خلیج فارس در تحقق این هدف، توسعه‌ای است.

وی در پایان با بیان اینکه در کنار توسعه زیرساخت‌ها در منطقه، انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری در حال انجام است، خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس دارای مزایای متعدد برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است و تسهیلات ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاران در نظر دارد. در همین راستا با توسعه زیرساخت‌ها در منطقه، جذب سرمایه‌گذار سرعت گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.