سه شنبه, ۲۹ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 19 November , 2024 ساعت ×
ضرورت شناسایی و تامین حداكثری نیاز بازار مصرفی مشتریان
01 مرداد 1402 - 15:08
شناسه : 35161
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بازدید از شرکت آهن و فولاد اصفهان، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد متیل، گفت: شناسایی و تامین حداکثری نیاز بازار مصرفی مشتریان خرد استان‌ها در دستور کار مراکز خدماتی قرار گیرد.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد مبارکه اصفهان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، در این بازدید محمدیاسر طیب‌نیا ضمن بررسی روند فعالیت کارگاه تولید شرکت آهن و فولاد اصفهان، بر توسعه و استفاده از ظرفیت‌های موجود این شرکت تاکید کرد.

وی، پیگیری برنامه‌ریزی جهت توسعه خدمات، تولید و استفاده از ظرفیت‌های این مرکز خدماتی را امری ضروری دانست و گفت:‌ شناسایی و برنامه‌ریزی به‌ منظور تامین نیاز بازار مصرف‌کنندگان ورق‌های فولادی استان اصفهان که بیشتر آن‌ها واحدهای کوچک تولیدی هستند، از دیگر وظایف شرکت آهن و فولاد اصفهان است.

در ادامه این بازدید، رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه نیز ضمن قدردانی از مجموعه فولاد متیل و شرکت آهن و فولاد اصفهان، میزان استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت‌های موجود در شرکت آهن و فولاد اصفهان طی دو سال گذشته را قابل‌ قبول دانست و افزود: در معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه تلاش خواهیم کرد از مراکز خدماتی به نحو مطلوب حمایت کنیم.

وی ادامه داد:‌ با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، ماموریت مهم مدیریت تمامی مراکز خدماتی را به هلدینگ فولاد متیل و مدیریت جدید آن واگذار کرده است، فرصت فوق‌العاده‌ای برای این هلدینگ ایجاد شده تا بتواند از ظرفیت‌های موجود در جهت هم‌افزایی به نحو احسن استفاده کند. هلدینگ فولاد متیل، باید مراکز خدماتی خود را فعال‌تر از همیشه وارد عمل کند و ظرفیت‌های خاموش مراکز خدماتی را به مدار فعالیت بازگرداند.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد:‌ به‌ منظور حمایت حداکثری از مراکز خدماتی در استان‌های مختلف، مدیریت فروش داخلی فولاد مبارکه نیازهای این مراکز را تجمیع و پس از بررسی کارشناسی و صحت‌سنجی آن‌ها، میزان نیاز مراکز به محصولات را مشخص خواهد کرد؛ به‌ گونه‌ای که حداکثر تخصیص محصولات فولادی برای مراکز انجام شود.

وی با تاکید بر اهمیت کار گروهی در تمام موارد، خاطرنشان کرد: در طرح‌های توسعه مراکز خدماتی، باید امکان سرمایه‌گذاری مجدد وجود داشته باشد؛ چراکه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز همواره بر توسعه کمی، کیفی و متوازن، استفاده از ظرفیت‌های موجود و توسعه خدمات در ابعاد مختلف که مهم‌ترین آن توسعه سرمایه‌های انسانی است، تاکید کرده‌اند. البته این امر نیز با برنامه‌ریزی، آموزش کارکنان و انجام کار گروهی نزد کارکنان محقق می‌شود.

یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه نیز در این جلسه، همکاری و یکپارچگی بیشتر مراکز خدماتی را برای داشتن آینده‌ای بهتر ضروری خواند و اظهار داشت: در این راستا با توجه به مدیریت قابل‌ قبول شرکت آهن و فولاد اصفهان، می‌توان از ظرفیت‌ها و نقاط قوت این شرکت از جمله متصل بودن به خطوط ریلی و وجود افراد خبره شرکت در استان و کشور استفاده کرد.

وی از فولاد مبارکه به‌ عنوان یک دانشگاه بسیار بزرگ یاد کرد و گفت: انتقال و استفاده از تجارب فولاد در شرکت‌های خدماتی، قطعا نتیجه قابل‌ قبولی به همراه خواهد داشت.

مجید فخاری، مدیر برنامه‌ریزی، فروش و حمل محصولات شرکت فولاد مبارکه نیز در این جلسه یادآور شد: شاخص‌های میزان توزیع شرکت آهن و فولاد اصفهان شامل خرده‌فروشی، فروش در استان و فروش محصول به مصرف‌کنندگان واقعی در سطح مناسبی قرار دارد؛ همچنین شاخص‌های ابلاغی در این شرکت به‌ طور کامل اجرا شده و امکان فروش محصولات و توزیع آن با رعایت این شاخص‌ها فراهم است.

مظفر حاجیان، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد اصفهان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت، از افزایش دو برابری خدمات این شرکت طی دو سال اخیر خبر داد و گفت:‌ طبق توان‌سنجی و خودسنجی انجام‌ شده مبنی بر ظرفیت تخلیه و بارگیری ۶ هزار تن در یک روز، شرکت فولاد مبارکه می‌تواند در حوزه‌های مختلف بیش‌ از پیش از ظرفیت‌های شرکت آهن و فولاد اصفهان استفاده کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.