به گزارش «فلزاتنیوز»، نخستین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی ایران و بیست و دومین دوره از جوایز صنعت روابط عمومی ایران با حضور مدیران، متخصصان و کارشناسان این حوزه توسط موسسه کارگزار روابط عمومی ایران در سازمان مدیریت صنعتی و با حضور باقر ساروخانی (جامعه شناس)، سید مهدی الوانی (پدر مدیریت دولتی ایران) و اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد.
جوایز ویژه (NAIPRI)، معتبرترین جوایز روابط عمومی ایران هستند که از سال ۱۳۸۰ به منظور ارج نهادن و ایجاد شناخت عمومی از دستاوردها و مشارکتهای مثبت سازمانها و متخصصان فعال روابط عمومی در ایران بنیانگذاری شده است که آثار و پروژههای مرتبط با روابط عمومی هر سازمان در ۱۵ بخش و در دو مرحله ارزیابی و برگزیدگان هر بخش معرفی میشوند.
در این دوره، روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان و مدیریت روابط عمومی این شرکت به دلیل فعالیت گسترده در حوزه مسئولیتهای اجتماعی، موفق به کسب عنوان برترین سازمان در حوزه مسئولیت اجتماعی شد.
ثبت دیدگاه