یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
مدیرعامل ارفع در پی کسب رکورد جدید پیامی صادر کرد
02 دی 1400 - 10:46
شناسه : 22128
مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پی کسب رکورد جدید در بخش آهن‌اسفنجی طی پیامی از غیورمردان شرکت تقدیر به عمل آورد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی محمدی مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پی شکستن رکورد ۱۰ ساله تولید ماهیانه آهن اسفنجی با صدور پیامی این دستاورد ارزشمند را تبریک گفت. در ادامه متن کامل این یادداشت را می‌خواند:

بسمه تعالی

خداوند بزرگ را شاکریم که با عنایات خاص ذات اقدسش و در سایه همت و مجاهدت تمامی همکاران «در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» متعاقب بهره‌برداری از پروژه عظیم افزایش ظرفیت ۵۰ درصدی زیرسقف پلنت احیامستقیم شرکت، موفق به کسب رکورد جدید در تولید باکیفیت محصول این واحد (آهن‌اسفنجی) شویم.

رکورد تولید ۸۸ هزار و ۱۶۷ تن آهن اسفنجی (از ابتدای راه‌اندازی این واحد تاکنون) و همچنین تولید واحد فولادسازی (شمش) به میزان ۷۶ هزار و ۸۹ تن، در آذرماه ۱۴۰۰ نشان از بلوغ کاری، مسئولیت‌پذیری و تبلور همدلی و کار تیمی بوده که نتیجه آن غرور و سربلندی برای کل مجموعه و نیز صنعت فولاد کشور است.

لذا بر خود لازم می‌دانم به عنوان خادم مجموعه، بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از کلیه همکاران عزیز اعلام نموده و این موفقیت را به یکایک کارکنان، هییت‌مدیره، سهامداران و کلیه ذی‌نفعان محترم شرکت تبریک عرض نمایم.

ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای همگان امیدوارم با یاری خداوند بزرگ و همت و تلاش هر چه بیشتر، توفیقات اخیر استمرار داشته باشند؛ انشاالله.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.