به گزارش اخبارفلزات، مصطفی روستا مدیر بازاریابی و فروش شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر در خصوص دستیابی به این رکورد، اظهار داشت: همواره توجه ویژه به حفظ حاشیه سود ضمن رعایت عدالت، انصاف و خوشنامی شرکت در فروش محصولات به بازارهای مختلف، مدنظر بوده است و اکنون شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر سهم ۴۰ درصدی از بازار آهن اسفنجی کشور را در اختیار دارد و به عنوان بزرگترین عرضهکننده این محصول شناخته میشود.
وی افزود: به همین منظور و در چارچوب سهمیه ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت عرضه محصولات در زنجیره فولاد کشور، این شرکت توانست با فروش ۸۸۱ هزار و ۵۸۴ تن آهناسفنجی در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به فروش ۷۲۹ هزار و ۹۱۵ تن محصول تولیدی در مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به افزایش ۲۱ درصدی و نسبت به فروش ۶۳۱ هزار و ۹۸۱ تن آهناسفنجی تولیدی در سه ماهه نخست سال ۱۳۹ هزار و ۸۹۸ افزایش ۳۹ درصدی فروش در مدت مشابه دست یابد.
مدیر بازاریابی و فروش شرکت توسعه آهن و فولاد گلگهر در پایان خاطرنشان کرد: شرکت توسعه آهن و فولاد بر این باور است در سال تولید؛ پشتیبانیها و مانعزداییها؛ یکی از راههای رسیدن به خودکفایی در عرصههای ملی و بینالمللی، افزایش دانش و توانمندی در حوزه بازرگانی و فروش کارآمد محصولات تولیدی شرکت است. در همین راستا؛ این شرکت با نگاه به آینده و توسعه سبد محصولات، به دنبال بازاریابی محصولات خود در بازارهای داخلی و بینالمللی و همچنین تخصیص سهم قابلتوجهی از این بازارها به تولیدات خود بوده است.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه