یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
موفقیت شایان فناوران در ساخت دستگاه حفاری تونل‌های کوچک
06 آبان 1400 - 12:24
شناسه : 19767
رییس هییت‌مدیره شرکت شایان فناوران آمیتیس گفت: کیفیت دستگاه حفاری ساخته شده توسط این شرکت در زمینه تونل‌های کوچک مقطع، با نمونه‌های شرکت‌های اروپایی و آمریکایی برابری می‌کند.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شهاب‌الدین شیرین رییس هییت‌مدیره شرکت شایان فناوران آمیتیس در حاشیه نمایشگاه اینوماین ۳، اظهار داشت: این شرکت در سال ۱۳۹۴، با توجه به بومی‌سازی فناوری ساخت دستگاه‌های حفاری تونل‌های کوچک مقطع، اقدام به ثبت شرکت دانش‌بنیان کرد.

وی افزود: در سال ۱۳۹۶، نخستین نمونه صنعتی دستگاه حفاری (رودهدر) در این شرکت ساخته شده و اکنون به عنوان نخستین سازنده رودهدر در غرب آسیا است که از محصولات آن در پروژه‌های آب و فاضلاب، تونل‌های انرژی، معادن زیرزمینی و استخراج استفاده می‌شود.

رییس هییت‌مدیره شرکت شایان فناوران آمیتیس با اشاره به کاربرد دستگاه حفاری تولیدی در معادن زغال‌سنگ، گفت: این شرکت با توجه به محدودیت فعالیت در معادن زغال‌سنگ به دلیل وجود گاز متان و در عین حال ناممکن بودن واردات ناشی از تحریم‌های بین‌المللی، اقدام به ساخت دستگاه ضدانفجار با قابلیت ردیابی به استاندارد CE اروپا کرد.

شیرین بیان کرد: محصولات تولیدی این شرکت در عین برخورداری از خدمات پس از فروش مطلوب، از مزایایی همچون کارایی، شرایط کاری مناسب‌تر، دسترسی سریع‌تر به نتیجه و نیز حفظ سلامت کارگران نسبت به روش‌های سنتی آن برخوردار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سالانه ۲۰ دستگاه از این نوع مورد نیاز کشور است و در صورت نیاز، امکان توسعه وجود دارد. همچنین، محصولات این شرکت با دو سوم قیمت چینی آن و البته کیفیت برتر، تاکنون صرفه جویی ارزی قابل‌توجهی برای کشور داشته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.