به گزارش اخبارفلزات، در این مراسم که با دعوت از ۳۰ سازمان و شرکت که بر اساس شاخصهای ارزیابی، صلاحیت لازم را داشتهاند تقدیر به عمل آمد و به برگزیدگان «نشان عالی مسئولیتهای اجتماعی» و «نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی» اعطا شد. لذا هدف از برگزاری این رویداد «کمک به اعتلای فعالیت مسئولیتهای اجتماعی در سازمانها و بهینهسازی آنها» بود که ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمانهای فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» در این دوره بررسی شده است.
«مسئوليت اجتماعی» طبق تعریف این جشنواره، یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیادهسازی آن بر عهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول، به عملکردی فرا سازمانی میاندیشد و کمک میکند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسئوليت اجتماعی حرکت کند.
براساس این گزارش، در پایان جشنواره با اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی از امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان تقدیر شد. همچنین نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به غلامرضا فروغینیا مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان اهدا شد.
گفتنی است، ولی مهدیپور جانشین مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان به نمایندگی از مدیرعامل و مدیر روابط عمومی، لوح و تندیس این جشنواره را دریافت نمود.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه