چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نیروی انسانی اصلی‌ترین سرمایه فولاد اکسین
22 فروردین 1400 - 10:28
شناسه : 10185
طی دو سال گذشته اتفاقات بزرگی در مجموعه شرکت فولاد اکسین خوزستان رقم خورد. همگام با این روند رو به رشد، همواره توجه به نیروی انسانی شرکت به عنوان اصلی‌ترین سرمایه، در راس تصمیات مدیران ارشد کارخانه بوده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، با توجه به سودآوری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی این شرکت و تثبیت جایگاه اکسین در صنایع زیرساختی کشور، کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان با تغییر دستورالعمل پاداش، پرداخت سود سهام برای اولین‌بار از زمان راه‌اندازی، پرداخت تسهیلات بانکی، پرداخت پاداش‌های ۶ ماهه، پاداش مجمع، پاداش‌های مناسبتی و کمک هزینه سفرهای زیارتی، از این سودآوری بهره‌مند شدند. از دیگر موارد قابل توجه می‌توان به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل جهت عدالت در پرداخت حقوق و مزایا اشاره کرد؛ در اجرای این طرح، کارکنان به صورت همسان در جایگاه سازمانی خود قرار می‌گیرند.

همچنین از اقدامات بسیار مهم این شرکت می‌توان به تصمیمات اتخاذ شده در بحران کرونا که شامل ترخیص بیماران زمینه‌ای از آغاز کرونا با پرداخت حقوق متعلقه، اجرای طرح غربالگری، توزیع اقلام بهداشتی و اجرای دقیق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا اشاره کرد. تمام این فعالیت‌ها در کنار یکدیگر موجب همدلی و همبستگی کارکنان شرکت در پیشبرد اهداف استراتژیک کارخانه شدند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.