چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
روند پرتنش تولید معادن بزرگ مس
16 شهریور 1400 - 12:18
شناسه : 17371
براساس گزارش‌های منتشر شده، شیلی طی هفت ماهه نخست سال 2021 میلادی سه میلیون و 260 هزار تن مس تولید کرد، این رقم اندکی کمتر از مدت مشابه سال گذشته بوده که ناشی از افت و خیز تولید در معادن بزرگ این کشور است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شیلی از ابتدای ماه ژانویه تا پایان ماه جولای سال جاری میلادی سه میلیون و ۲۶۰ هزار تن مس تولید کرد که حاکی از کاهش ۱٫۰۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی با رقم سه میلیون و ۳۰۰ هزار تن است. همچنین تولید فلز سرخ در این کشور طی ماه جولای ۲۰۲۱ میلادی به ۴۶۵ هزار تن رسید که نشان از کاهش جزئی ۰٫۰۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. در حالی که میزان تولید مس کشور نسبت به ماه ژوئن ۲۰۲۱ میلادی با تولید ۴۷۷ هزار و ۳۰۰ تن، افت ۲٫۵۸ درصدی را تجربه کرد.

تولید فلزسرخ کودلکو Codelco نیز طی ماه جولای ۲۰۲۱ میلادی ۱۳۶ هزار و ۹۰۰ تن به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲٫۷ درصد افزایش یافت. همچنین طی این مدت، تولید مس آنتوفاگاستا با رشد ۲٫۹۵ درصدی به ۲۷ هزار و ۹۰۰ تن افزایش یافت.

این در حالی است که تولید مس در معدن اسکوندیدا Scondida، بزرگ‌ترین معدن مس جهان، طی ماه جولای ۲۰۲۱ میلادی با افت ۱۶٫۸۶ درصدی به ۸۶ هزار و ۳۰۰ تن رسیده است. طی این مدت، تولید فلزسرخ معدن کولاهواسی نیز به ۵۴ هزار تن رسید که حاکی از افت ۷٫۰۶ درصدی نسبت به ماه جولای ۲۰۲۰ میلادی است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.