پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
لزوم دریافت کد بورسی توسط توزیع‌کنندگان سیمان و فولاد
12 مهر 1400 - 14:16
شناسه : 18722
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: توزیع‌کنندگان سیمان و فولاد در سامانه جامع تجارت به منظور خرید از طریق بورس کالا باید نام‌نویسی کنند.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مسلم مروجی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، اظهار داشت: توزیع‌کنندگان سیمان و فولاد در منطقه جنوب کرمان هرچه زودتر نسبت به دریافت کد بورسی و خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالای ایران باید اقدام کنند.

وی افزود: دلیل ثبت‌نام توزیع‌کنندگان سیمان و فولاد در سامانه جامع تجارت اهمیت بسیار بالای رصد کالا از زنجیره تولید تا عرضه خرده‌فروشی بود و ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت و تایید یا رد اسناد خرید دریافتی و ثبت اطلاعات فروش در سامانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری کارگروه رصد وضعیت بازار سیمان و فولاد منطقه جنوب کرمان خبر داد و گفت: ثبت‌نام نکردن در سامانه جامع تجارت و ثبت اسناد در آن به منزله تخلف بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد می‌شود. علاوه بر این بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بر توزیع سیمان و فولاد نظارت می‌کنند.

مروجی در پایان خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موارد را با شماره تلفن ۱۲۴ و سامانه WWW.124.IR گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.