به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه سومین کنگره سراسری مدیران حرفهای ایران، اظهار داشت: شرکت فولاد هرمزگان توانسته است با ایفای نقش پایدار فروش اسلب در بازارهای صادراتی هدف و حضور پایدار در بازارهای داخلی و صادراتی، از یک سو بازارهای داخلی را مدیریت و از سوی بازارهای هدف خارجی و صادرات به بازارهای جهانی را توسعه ببخشد. لذا در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری، توسعه بومیسازی و حمایت از تولیدات کیفی داخلی را در برنامه استراتژیک فولاد هرمزگان قرار داده و نگرشی نو در سازماندهی، تامین، نگهداشت و توسعه پایدار منابع انسانی در راستای افزایش بهرهوری سرمایههای انسانی شرکت فولاد هرمزگان داریم.
وی افزود: توجه به انتظار جامعه پیرامون از فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صنایع فولادی در کشور، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، در همین راستا این شرکت تعاملات ارزش افزا با جامعه را از طریق انجام اثربخش مسئولیتهای اجتماعی افزایش داده تا علاوه بر حضور موثر در جامعه استان هرمزگان بتواند تصویر بیرونی شرکت را ارتقا و بهبود دهد.
مدیرعامل فولاد هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: معتقدیم حیات شرکتها به توسعه آنها بستگی دارد. از این رو توسعه و ارتقای کیفی، کمی و نوآورانه ظرفیتها،تکنولوژیها، فرایندها و محصولات را جزو اهداف و ماموریتهای مهم شرکت قرار دادهایم. همچنین توجه به محیطزیست علاوه بر یک مسئولیت اجتماعی مهم، نقشی بسزا در توسعه پایدار و رشد اقتصادی شرکتها دارد. در این راستا فولاد هرمزگان با حساسیت به مقوله محیطزیست پرداخته و برای ارتقای عملکرد زیستمحیطی این شرکت، برنامهها و پروژههای متعددی تعریف کرده است.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه