یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
چادرملو از ورزشکاران برتر اردکان تجلیل کرد
05 آبان 1400 - 12:27
شناسه : 19708
مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور شهرستان اردکان شب گذشته از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مجتمع صنعتی این شرکت برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به اهداف برنامه استراتژیک شرکت در راستای توسعه پایدار، اظهار داشت: نگاه چادرملو توجه به استعدادهای جوانان و نوجوانان منطقه به منظور تقویت ورزش‌های پایه است.

وی گام مهم چادرملو برای تحقق این هدف را احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهید سلیمانی چادرملو عنوان کرد و از حمایت‌های نماینده محترم و سایر مدیران اجرایی اردکان از فراهم نمودن زمینه این مجتمع نمونه در کشور تشکر به عمل آورد و افزود: شما ورزشکاران و افتخار آفرینان باید به تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) پیش از هر چیز روحیه و منش جوانمردی و پهلونی را در خود تقویت کنید. 

مجموعه ورزشی سلیمانی در نوع خود بی‌نظیر است   

محمدرضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از خدمات ارزشمند مدیرعامل چادرملو طی دو سال اخیر با انتقاد شدید از برخی اظهارات سطحی از عملکرد این شرکت در راستای عمل به تکالیف اجتماعی، گفت: این شرکت اقدامات بزرگی طی دو سال اخیر انجام داده است و نباید توقع داشت همه کمبودها را چادرملو جبران کند. در حالی که دَه‌ها شرکت دیگر در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از ساخت مجموعه عظیم فرهنگی، ورزشی شهید سلیمانی، ادامه داد: این مجموعه در نوع خود در کشور بی‌نظیر و نمونه است. لذا امیدواریم این حرکت بزرگ زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی جوانان را فراهم سازد و البته باید نگاهی هم به ورزش قهرمانی و تشکیل تیم‌های حرفه‌ای داشته باشیم. 

محمدرضا شریف مشاور ورزشی مدیرعامل چادرملو در پایان نیز طی سخنانی گزارشی از روند ساخت بخش‌های مختلف مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید سلیمانی ارائه کرد. و از ۶۵ ورزشکار مدال آور کشوری و جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.