شنبه, ۲۴ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 14 December , 2024 ساعت ×
برگزاری نشست ‌هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های شرکت ملی نفت
10 آذر 1400 - 12:16
شناسه : 21203
نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت روز سه‌شنبه 9 آذرماه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی‌ در پیشبرد اهداف سازمان، اظهار داشت: باید با تلاش روابط‌عمومی‌ها تصویری مناسب از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان صنعت نفت در اذهان عموم مردم ایجاد و به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

وی اطلاع‌رسانی سریع، صریح، شفاف و به‌موقع در خصوص مسائل و بحران‌ها را یکی از اقدام‌های مهم روابط عمومی‌ها در صنعت نفت برشمرد و افزود: عملکرد روابط عمومی‌ها باید شفاف و سنجش‌پذیر باشد و در این مسیر ضرورت دارد روابط عمومی به شکل کاملا حرفه‌ای و به‌روز اداره شود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت همچنین به ایفای صحیح نقش روابط عمومی‌ها در بخش مسئولیت‌های اجتماعی و لزوم اعمال برخی اصلاحات در برنامه‌های اجرایی برای بررسی و رفع چالش‌ها در این بخش تاکید کرد.

مجید بوجارزاده رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در ادامه این نشست ضمن تشریح اقدام‌ها و برنامه‌های این مجموعه، بیان کرد: مسائل و چالش‌های اجرایی روابط عمومی‌ها پیش از این شناسایی و در قالب برنامه استراتژیک تدوین شده است، همچنین برای بهبود عملکرد و ارتقای فعالیت‌ها نیز برنامه‌ها و تدابیری اندیشیده شده که با حمایت کاملی که مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از روابط عمومی‌ها دارند به‌زودی شاهد به ثمر نشستن آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: هماهنگی روابط عمومی‌ها و حرکت هم‌راستا با خط‌‌مشی‌ها و سیاست‌های کلان شرکت ملی نفت ایران و تعامل نزدیک با مدیران عامل و مدیریت‌ها جهت اطلاع از وضع پروژه‌های شرکت‌ها از موارد ضروری و مهمی است که باید در رویه‌ها مدنظر قرار گیرد.

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق میان‌مدت و بلندمدت برای اجرای فعالیت‌ها در روابط عمومی، توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه راهکار و برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و چالش‌ها به‌خصوص در مناطق عملیاتی تاکید کرد. 

در این نشست، روسای روابط عمومی شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران نیز به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و بررسی چالش‌های این حوزه در بخش‌های اطلاع‌رسانی، ارتباط با رسانه‌ها، فرهنگی، مسئولیت‌های اجتماعی، ساختار، نیروی انسانی و… پرداختند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.