سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
جام قهرمانی در دست شمشیربازان مس سونگون
14 بهمن 1400 - 8:40
شناسه : 24079
تیم مس سونگون ورزقان درمسابقه روز گذشته شمشیربازی توانست به عنوان قهرمانی لیگ برتر این مسابقات در رشته سابر دست پیدا کند.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شمشیربازان مس سونگون که در دور رفت با ۶ برد از ۶ بازی قهرمان نیم فصل شده بودند، روز گذشته و در چارچوب دور برگشت نیز با برتری مجدد مقابل تیم‌های حاضر در لیگ برتر با ۱۲ برد از ۱۲ بازی و بدون شکست، قهرمان لیگ برتر شمشیربازی کشور در رشته سابر شدند.

در این رقابت‌ها که در سالن کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد، مس سونگون در آخرین و حساس‌ترین بازی لیگ برتر شمشیربازی با شکست ۴۵-۴۳ دانشگاه آزاد با کسب ۳۶ امتیاز عنوان قهرمانی لیگ برتر شمشیربازی سابر کشور را از آن خود کرد. و با پایان یافتن این رقابت‌ها دانشگاه آزاد اسلامی مقام دوم و کانون شمشیربازی اردبیل مقام سوم را کسب کردند.

مجتبی عابدینی، سرمربی تیم شمشیربازی مس سونگون ورزقان با ترکیب مهدی مولایی، فرزاد باهر ارسباران، نیما زاهدی و علی اسماعیل زاده پاکدامن در لیگ برتر شمشیربازی حاضر بود.

گفتنی است، مسابقات لیگ برتر شمشیربازی با شرکت هفت تیم در دو مرحله برگزار و مس سونگون ورزقان در اولین دوره حضور خود در رقابت‌های شمشیربازی، جام قهرمانی را بالای سر برد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.