چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن در هم‌افزایی هلدینگ‌های تابعه شستا پیشرو است
24 اسفند 1400 - 9:35
شناسه : 25771

به گزارش اخبارفلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با تاکید بر سیاست‌های کلان مقام عالی وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص استفاده حداکثری از ظرفیت هم‌افزایی، اظهار داشت: با اجرای این سیاست‌ها، ضمن ایجاد فرصت‌های تازه و تکمیل زنجیره ارزش محصولات، رشد سودآوری شرکت‌ها را نیز در برخواهد داشت. وی نگاه مشتری […]

ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با تاکید بر سیاست‌های کلان مقام عالی وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص استفاده حداکثری از ظرفیت هم‌افزایی، اظهار داشت: با اجرای این سیاست‌ها، ضمن ایجاد فرصت‌های تازه و تکمیل زنجیره ارزش محصولات، رشد سودآوری شرکت‌ها را نیز در برخواهد داشت.

وی نگاه مشتری مدارانه در حوزه‌های مختلف تولیدی و خدماتی را مهم برشمرد و افزود: امضای تفاهم‌نامه میان هلدینگ‌های صبا تامین و صدر تامین فتح باب شدت گرفتن این هم‌افزایی‌ها خواهد بود.

بر اساس قرار داد همکاری که در این نشست به امضا رسید برای نخستین بار عرضه ۵۰۰ هزار تن از محصولات ذوب‌آهن در تالار اصلی و ۲۰۰ هزار تن از آن در تالار فرعی از طریق کارگزاری صبا تامین در بورس کالا عرضه خواهد شد و همچنین ارائه سایر خدمات هلدینگ صبا تامین از جمله خدمات بیمه و سبدگردانی به شرکت ذوب‌آهن اصفهان و اسپانسری باشگاه ذوب‌آهن از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

گفتنی است، در انتهای نشست این تفاهم‌نامه به امضای علی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، حسین هاشمی، سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، محمدجواد میرطاهر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین و ایرج رخصتی سرپرست ذوب‌آهن اصفهان رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.