چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولاد سنگان، سخت‌کوش در تحقق شعار سال
04 اردیبهشت 1401 - 12:13
شناسه : 26978
مدیرعامل فولاد سنگان: پولادمردان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، با تلاش فراوان، توانستند رکورد تولید ماهیانه 515 هزار تن گندله در فروردین ماه 1401 را بشکنند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت فولاد سنگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی امرایی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام قدر و شهادت حضرت امیرالمومنین، اظهار داشت: همکاران پرتلاش شرکت فولاد سنگان، این بار در ماه مبارک رمضان، توانستند بالاترین رکورد تولید ماهیانه گندله را با تولید ۵۱۵ هزار تن در فروردین ماه ثبت کنند.

وی در ارتباط با فرمایش رهبر انقلاب و کسب این دستاورد تولیدی، افزود: دست یافتن به پیشرفت عادلانه در اقتصاد و حل مشکل فقر کشور، فقط از مسیر تقویت تولید است و بی‌تردید سربازان جبهه اقتصادی در شرکت فولاد سنگان، توانستند با هم‌افزایی و همت والا، بالاترین میزان تولید ماهیانه در این شرکت از ابتدای راه‌اندازی طی سال ۱۳۹۶ را به ثبت برسانند؛ این در حالی است که کارکنان این شرکت، سال ۱۴۰۱ را با کسب رکوردهای جدید آغاز کرده و موفق شدند رکوردهای روزانه تولید را که طی سال گذشته به دست آورده بودند، در فروردین ماه تغییر داده و برگ زرین دیگری را به کارنامه پرافتخار این شرکت اضافه کنند.

مدیرعامل فولاد سنگان، گفت: تولید ۵۱۵ هزار تن گندله در فروردین ماه، در حالی به دست آمد که توانستیم طی سال گذشته، با عبور از مرز تولید چهار میلیون تن افزایش، رشد تولید را ثبت کنیم و تصمیم داریم با مجاهدت تلاشگران فولاد سنگان، شاهد تولید پنج میلیون تن گندله معادل ظرفیت اسمی کارخانه، تا پایان سال باشیم.

امرایی، عوامل متعددی را در کسب این مهم دخیل دانست و بیان کرد: قطعا، نظام ساختارگرای ساری شده بین اجزای فولاد سنگان به عنوان یک تیم، مهم‌ترین رمز پیروزی این شرکت برای نیل به اهداف است و افزایش بهره‌وری، بهبود مستمرفرایندهای تولید، تامین به موقع قطعات و تلاش مثال‌زدنی کلیه همکاران، نقشی کلیدی برای دستیابی به اهداف را ایفا می‌کند.

شایان ذکر است که این شرکت دارای کارخانجات تولید گندله و کنسانتره، با ظرفیت تولید سالیانه ۱۰ میلیون تن طی سال بوده که نقشی موثر و راهبردی در تامین پایدار مواد مورد نیاز عظیم‌ترین فولاد ساز خاورمیانه یعنی فولادمبارکه دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.